VTB-BANK

Կարիերա

.

  • 05/12/2024
  • Ավագ վարկային վերլուծաբան

    05/12/2024
    ք. Երևան

    ՊԱՇՏՈՆ`      Ավագ վարկային վերլուծաբան

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`   Կորպորատիվ հաճախորդների վարկավորման ծառայություն (Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտ)

    ՎԱՅՐ`    ք. Երևան,

     

    Աշխատանքայինպարտականություններ.

    • միջին բիզնեսի հաճախորդների վարկային հայտերի հիման վրա անհրաժեշտ ֆինանսական վերլուծության իրականացում և վարկունակության գնահատում:
    • փոքր և Միջին Բիզնեսի հաճախորդների վարկունակության և վճարունակության ստուգում:
    • միջին Բիզնեսի հաճախորդների  գծով գործարքների վերահսկում:
    • վարկային գործարքների ներկայացում իրավասու մարմնի քննարկմանը:
    • մասնակցություն Բանկի վարկային քաղաքականության մշակմանն և իրականացմանը, Ծառայության իրավասությունների շրջանակում

    Թեկնածուին ներկայացվող  հիմնական  պահանջները:

    • բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն,
    • հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
    • կորպորատիվ հաճախորդների հետ աշխատանքի բնագավառում փորձը ցանկալի է,
    • անալիտիկ մտածելակերպ,
    • պատասխանատվություն արդյունքի համար,
    • բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • թիմային աշխատանքի և շփման զարգացած հմտություններ:

    Արտոնությունների փաթեթ

    • բժշկական ապահովագրություն,
    • կորպորատիվ միջոցառումներ,
    • արտոնյալ ֆինանսական ծառայություններ,
    • լրացուցիչ վճարովի հանգստյան օրեր,
    • բոնուսներ՝ հիմնված կատարողականի վրա:

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Ավագ վարկային վերլուծաբան /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

  • Դատական գործերի սպասարկման բաժնի Գլխավոր մասնագետ

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Շահերի ներկայացում դատարանում/արբիտրաժում, ՀԿԱԾ-ում, սնանկության գործընթացում,
    • Հայցադիմումների, դիմումների, բողոքների, բացատրությունների, հայցադիմումի, հայցադիմումների պատասխանների, դիմումների և այլ փաստաթղթերի պատրաստում,
    • Բանկի դեմ ներկայացված դատական հայցերով ամբողջական իրավական սպասարկում,
    • Վարույթում գտնվող դատական, սնանկության և ՀԿԱԾ գործերով տեղեկատվության ժամանակին և պատշաճ պատրաստում և լրացում համապատասխան ծրագրերում/համապատասխան հաշվետվական բնույթի էլեկտրոնային փաստաթղթերում,
    • Ներքին աշխատանքային հարցերի, առանձնացած խնդիրների լուծում,
    • Գումարների գանձման ուղղված լրացուցիչ մեխանիզմների մշակում և ներդրում,
    • Ներկայացված հարցումների և դիմումների պատասխանների պատրաստում, խորհրդատվության տրամադրում:
    • Ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարությունների պատշաճ կատարում,

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • 3+ տարվա աշխատանքային փորձ իրավաբանական ոլորտներում (կամ բանկային ոլորտում),
    • Փաստաբանի արտոնագրի առկայությունը ցանկալի է,
    • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
    • Դատական գործընթացներին մասնակցություն:
    • Համակարգչային հմտություններ,
    • Հստակ սահմանված ժամկետներում առաջադրանքներ կատարելու ունակություն,
    • Պատասխանատվության բարձր զգացում:
  • AML Specialist

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Լիազոր մարմնին պարտադիր տեղեկացման ենթակա և կասկածելի գործարքների կամ գործարար հարաբերությունների գծով հաշվետվությունների ներկայացում,
    • Ամենօրյա գործարքների ուսումնասիրություն, որոնց նպատակն է բարձր ռիսկի կամ ՓԼ/ԱՖ նպատակով իրականացվող կասկածելի  գործառնությունների (գործարքների) բացահայտումը,
    • ՓԼ/ԱՖ սցենարների մշակում ՝ հաճախորդների գործառնությունների ընթացիկ/հավելյալ մոնիթորինգի և վերլուծության անցկացման համար,
    • ԱԲՀ-ից արտահանված  և մասնաճյուղային ցանցից ստացված տվյալների հիման վրա ՀՀ ԿԲ ծանուցումներին (բանկային գաղտնիք) պատասխանի պատրաստում և ներկայացում,
    • Բանկի համակարգում /LS Online/ գործող «սև ցուցակների» թարմացում և վերահսկում գործարքի մասնակից անձանց վավերապայմանների համընկման մասով,
    • Ուսումնական գործընթացների իրականացում, թեմատիկ նյութերի պատրաստում,
    • Ֆունկցիոնալ պահանջների կազմում:

     

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    •  Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
    •  Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ՝  ՓԼ/ԱՖ դեմ պայքարի ոլորտում,
    •  ՓԼ/ԱՖ օրենքների, ինչպես նաև ԿԲ իրավական ակտերի, Միջազգային ՓԼԱՖ օրենսդրության, Միջազգային համաձայնագրերի գերազանց  իմացություն,
    •  MS office ծրագրի խորացված իմացություն,
    •  Արագ կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու ունակություն,
    •  Հաղորդակցման և թիմում աշխատելու հմտություններ,
    •  Նախաձեռնողականություն, պատասխանատվության զգացում,
    •  Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի իմացություն,
    •  AML ոլորտում միջազգային որակավորումների առկալությունը կդիտվի որպես առավելություն: (ICA,CAMS):
  • Արժեթղթերի հետ գործարքների բաժնի ղեկավար

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Ներդրումային ծառայությունների մշակում, մեկնարկի ապահովում և սպասարկում
    • Իրականացվող գործարքների ծավալային, ժամկետային և տոկոսային առաջարկների ներկայացում և արժեթղթերի շուկայում  գործարքների վերլուծություն
    • Արժեթղթերով գործառնությունների իրականացում Բանկի Ներդրումային քաղաքականության համաձայն
    • Արժեթղթերով սեփական պորտֆելի ձևավորում և կառավարում
    • Արժեթղթերի պորտֆելի ընթացիկ շուկայական գնի մշտադիտարկում
    • Արժեթղթերի շուկայում գործառնությունների իրականացում և համապատասխան փաստաթղթերի կազմում (թիքեթ, պայամանագիր)՝ համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի
    • Բորսայում գնանշումների իրականացում, համաձայն կնքված պայմանագրերի, ԿԲ և Ֆոնդային բորսայի ներքին նորմատիվա-իրավական ակտերի
    • Արժեթղթերի շուկայում կոնտրագենտներին և հաճախորդների բրոքերային ծառայություններով սպասարկում
    • Արժեթղթերի շուկայում գործառնությունների իրականացման հարցերով խորհրդատվական ծառայությունների անցկացում հաճախորդների և կոնտրագենտների շրջանում
    • Արժեթղթերով բաժնի գործառնությունների ապահովման շրջանակներում աշխատանքային խմբերում, խորհրդակցություններում, հանձնաժողովներում և կոմիտեներում մասնակցության ցուցաբերում
    • Բաժնի գործունեությանն առնչվող հարցերով  ղեկավարում, գրությունների, տեղեկանքների նախապատրաստում
    • Սահմանված ժամկետներում անմիջական ղեկավարի և Բանկի ղեկավարության ցուցումների ճշգրիտ իրականացում
    • Աշխատանքային պարտականությունների իրականացման ժամանակ ՀԱ օրենսդրական, ՀՀ ԿԲ նորմատիվային ակտերով, լոկալ իրավական ակտեր և Բանկի հանձնարարագիր փաստաթղթերով  պահանջների իրականացում

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն
    • Բանկային կամ ներդրումային ոլորտում աշխատանքային փորձի առկայությունն ցանկալի է
    • Բանկային և արժեթղթերի շուկայի կարգավորման օրենսդրության իմացություն
    • Թիմային աշխատանքի և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ
    • Լարված իրավիճակում աշխատելու և արագ  կողմնորոշման ունակություն
    • Ղեկավարման օղակներում աշխատանքային փորձը և արժեթղթերի շուկայի որակավորումների առկայությունը կդիտարկվի որպես առավելություն
    • Աշխատանքի նկատմամբ պատասխանատու վերաբերմունք
    • Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների գրավոր և բանավոր լիարժեք իմացություն
    • MS Office, Lotus Notes; LS Bank ծրագրերի հետ աշխատանքային ձիրքեր
  • 05/12/2024
  • Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի ավագ մասնագետ

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • ապահովում, հսկում և իրականացնում է անվտանգության խնդիրների լուծում  բանկի կիրառական ծրագրերի համակարգում,
    • տեղեկատվական անվտանգության դիտարկումների անցկացման և իրադարձությունների վերլուծության գործընթացին մասնակցություն,
    • ստորաբաժանման տարեկան բյուջեի կազմման գործընթացին մասնակցություն,
    • պայմանագրային գործընթացների փաստաթղթավորում/վերահսկողություն,
    • ընթացիկ և կառավարչական հաշվետվությունների կազմում,
    • արխիվացված տվյալների պահպանում և հաշվառում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • բարձրագույն կրթություն, ցակալի է տեխնիկական ոլորտում,
    • հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
    • համակարգչով աշխատելու հմտություններ, Windows  համակարգի իմացություն,
    • ցանցային համակարգերի իմացություն (OSI մոդել, TCP/IP stack  և այլն),
    • AV, SIEM, AntiDDoS, WAF, DLP, ցանցային սկաներների ներդրման, աջակցության և կառավարման փորձ,
    • ցանցերի տեխնոլոգիաների իմացություն (Ethernet, TCP/IP, DHCP, DNS, Web, Email, Proxy, Routing, Active Directory),
    •  Windows/Linux օպերացիոն համակարգերի իմացություն,
    • անալիտիկ մտածելակերպ,
    • պատասխանատվություն արդյունքի համար,
    • հաճախորդամետություն,
    • թիմային աշխատանքի հմտություններ,
    • կազմակերպչական հմտություններ,
    • նախձեռնողականություն,
    • խնդիրները լուծելու ունակություն,
    • համագործակցելու և բանակցելու ունակություն:
  • Իրացվելիության և արժութային դիրքերի կառավարման բաժնի մասնագետ

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Բանկի ավանդային և վարկային պորտֆելների  պարբերական թարմացում և վարում ըստ արժույթների և հաճախորդների դասի
    • Թղթակցային հաշիվներով փոխանցումների իրականացում
    •  ՎՀԴ-ի հաշվարկ՝ ըստ հայտերի
    • «ՎՏԲ Բանկ» ՓԲԸ-ի համար օրական կտրվածքով ՀՀ կենտրոնական բանկի հաշիվների մնացորդների վերաբերյալ հաշվետվության կազմում
    • Նոստրո հաշիվների մնացորդների վերաբերյալ տեղեկատվության շաբաթական թարմացում՝ կոնտրագենտ բանկերի վերաբերյալ ՀՀ ԿԲ N31, N32, N41, N42 նորմատիվների մոնիտորինգի նպատակով
    • ՀՀ ԿԲ N21, N22, N23, N24 նորմատիվների ֆունկցիոնալ պարամետրերի ու գործոենների կառավարում և կանխատեսում
    • Սահմանաչափ օգտագործման վերաբերյալ հաշվետվության շաբաթական կազմում և տևամադրում «ՎՏԲ խմբի»  ընդհանուր բազային

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն պրոֆիլային կրթություն (ցանկալի է ընտեսագիտական)
    • MS Office, LS Bank, Lotus Notes
    • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
    • Անալիտիկ մտածելակերպ
    • Փոփոխություններին պատրաստակամություն
    • Պատասխանատվություն արդյունքի համար
  • Փոքր բիզնեսի հաճախորդների ներգրավման մենեջեր

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Բանկի փոքր բիզնեսի հաճախորդների ընթացիկ համագործակցության վերլուծություն և առաջարկների պատրաստում այդ համագործակցությունը զարգացնելու համար,
    • Բանակցությունների վարում փոքր բիզնեսի հաճախորդների ու նրանց գործընկերների հետ վերջիններիս սպասարկումը Բանկում կազմակերպելու նպատակով,
    • Փոքր բիզնեսի հաճախորդներին խորհրդատվության մատուցում Բանկի բոլոր ծառայությունների վերաբերյալ և սպասվելիք սպասարկման վերաբերյալ,
    • Բանկային բոլոր ծառայությունների ու պրոդուկտների վաճառքի իրականացում,
    • Բանկում սպասարկման հետ կապված հարցերով  կորպորատիվ հաճախորդների բողոքների կարգավորում,
    • Փոքր բիզնեսի գծով բիզնես պլանի քանակական ցուցանիշների կատարման ապահովում,
    • Փոքր բիզնեսի հաճախորդների համար նոր բանկային ծառայությունների մշակման ու ներդրման առաջարկությունների պատրաստման նախաձեռնում ու համագործակցում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Վաճառքի հմտություններ,
    • Աշխատանքային փորձը բանկային, ապահովագրական վաճառքի ոլորտում,
    • Փոփոխություններին պատրաստակամություն,
    • Պատասխանատվություն արդյունքի համար,
    •  Թիմային աշխատանք,
    • Հաճախորդամետություն,
    • Բանակցային հմտություններ,
    • Կազմակերպչական հմտություններ:

     

  • Խնդրահարույց ակտիվների հետ աշխատանքի մասնագետ

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Ֆիզ. անձանց տրամադրված խնդրահարույց վարկերի հավաքագրմանն ուղղված աշխատանքների իրականացում Բանկում գործող ընթացակարգերի համապատասխան,
    • Պայմանագրի պահանջները խախտած հաճախորդների հետ հեռախոսային բանակցությունների վարում,
    • Հաճախորդների դիմումների պատասխանների պատրաստում և վերջիններիս կողմից ներկայացված դիմումների վերաբերյալ հեռախոսային բանակցությունների վարում,
    • Խնդրահարույց վարկառուների/գրավատուների/երաշխավորների վերաբերյալ ինֆորմացիայի հավաքագրում և մուտքագրում  համապատասխան համակարգ,
    • Կապ հաստատելու նպատակով հաճախորդների կոնտակտային տվյալների որոնում հնարավոր տարբերակներով (սոց. ցանց, ԱԲՀ համակարգ),
    • Բաժնի աշխատանքներին առնչվող բազաների վարում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ իրավաբանական կրթություն (կդիտարկվեն 2-րդ և բարձր կուրսի ուսանողները),
    • MS Office-ի տիրապետում,
    • Բանկային գործի և ՀՀ բանկային օրենսդրության իմացություն,
    • Հայերեն լեզվի գերազանց, ռուսերեն լեզվի լավ իմացություն,
    • Բանակցություններ վարելու հմտությունները պարտադիր են,
    • Բանկային համակարգում աշխատանքային փորձը ցանկալի է,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն:
  • Մարքեթինգի մասնագետ

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Մանրածախ և կորպորատիվ բիզնեսի պրոդուկտների խթանման մարքեթինգային պլանի մշակում
    • Գովազդային նյութերի մշակում և տեղադրում համապատասխան հարթակներում
    • Մասնաճյուղային ցանցին տրամադրելու համար գովազդային տեքստերի, նյութերի մշակում, տպագրություն /թռուցիկներ, պոստերներ, բուկլետներ և այլն/
    • Բանկային ծառայությունների և պրոդուկտների  տեղական և միջազգային շուկայի պարբերաբար ուսումնասիրություն
    • Մատակարարների հետ պայմանագրերի կազմում և դրանց պատշաճ իրագործման համակարգում, հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Մարքեթինգային գործիքների  տիրապետում
    • Բարձրագույն մասնագիտական կրթություն
    • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի լավ տիրապետում
    • MS Office-ի տիրապետում
    • Անալիտիկ մտածելակերպ
    • Պատասխանատվություն արդյունքի համար
    • Կազմակերպչական հմտություններ
    • Թիմային աշխատանք
    • Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն
    • Նկարների և տեսահոլովակների խմբագրման ծրագրերի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
  • Անհատական մենեջեր (Պրեմիում դասի մասնաճյուղ)

    05/12/2024
    Պրեմիում դասի մասնաճյուղ

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Պրեմիում դասի հաճախորդների ներգրավում և սպասարկում,
    • Պրեմիում դասի պրոդուկտների իմացություն/ներդրման առաջարկների ներկայացում,
    • Պրեմիում դասի հաճախորդների սպասարկման իրականացում,
    • Ֆիզիկական և իրավաբանական անձ հաճախորդների գծով Բանկի ներքին իրավական ակտերի, որոշումների և հրամանների պահանջների համաձայն` հաշվարկադրամարկղային կանխիկ և անկանխիկ գործառնությունների իրականացում,
    • Ֆիզիկական և իրավաբանական անձ հաճախորդների հաշիվների բացում, փակում և ընթացիկ վարում,
    • Պոտենցիալ հաճախորդների հետ, մասնաճյուղի ներսում, և մասնաճյուղից դուրս հանդիպումների իրականացում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն,
    • Առնվազն 1 կամ 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում,
    • Բանկային գործի իմացություն,
    • MS Office-ի իմացություն,
    • Ժամանակի կառավարման հմտություններ,
    • Լարվածության տակ աշխատելու ունակություն,
    • Թիմային աշխատանքի հմտություններ,
    • Հայերենի և ռուսերենի գերազանց, անգլերեն լեզվի լավ տիրապետում:
  • Սրահի ադմինիստրատոր, ք. Երևան, Հրազդան, Վանաձոր

    05/12/2024
    ք. Երևան, Հրազդան, Վանաձոր

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Հաճախորդների պահանջմունքների բացահայտում,
    • Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Բանկի կողմից տրամադրվող ծառայությունների վերաբերյալ,
    • Բանկի պրոդուկտների ակտիվ վաճառքի և կրոս-վաճառքի իրականացում,
    • Հաճախորդների հերթերի կարգավորում մասնաճյուղերում,
    • Հաճախորդների հնարավոր բողոք/դիմումների ընդունում և գրանցում,
    • Հաճախորդի` պրոդուկտի գծով փաստաթղթերի փաթեթի ձևավորում,
    • Հաճախորդների սպասարկում` Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշներին և կարգերին համապատասխան,
    • Այլ անհրաժեշտ գործառույթների իրականացում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Բանկային գործի իմացություն,
    • Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
    • Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
    • Հայերենի գերազանց տիրապետում (գրավոր և բանավոր), անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացությունը ցանկալի է,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • Շփման զարգացած հմտություններ,
    • Բիզնես-էթիկայի կանոնների իմացություն և դրանց հետևում,
    • Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
    • Լարված աշխատանք կատարելու ունակություն,
    • Թիմում աշխատելու ունակություն:

     

  • Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ, ք.Երևան, Վանաձոր

    05/12/2024
    ք.Երևան, Վանաձոր

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Բանկի կողմից առաջարկվող բանկային պրոդուկտների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում,
    • Ֆիզիկական և իրավաբանական անձ հաճախորդների հաշիվների բացում, վճարային քարտերի տրամադրման և փակման հայտերի ընդունում, հաճախորդի կողմից պատվիրված քարտերի տրամադրում,
    • Հաճախորդների կողմից հայցած բանկային պրոդուկտների համապատասխան հայտերի լրացում, վարկային հայտերի ընդունում,
    • Առկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ մասնաճյուղի ներսում և մասնաճյուղից դուրս հանդիպումների կազմակերպում և մասնակցություն,
    • Խաչաձև վաճառքի իրականացում,
    • Արագ դրամական փոխանցումների համակարգերով ստացված գումարների վճարում և փոխանցում, ներբանկային, միջբանկային փոխանցումների իրականացում,
    • Հաճախորդների կողմից վճարման հանձնարարականների ընդունում և կատարում,
    • Հաճախորդների բանկային, քարտային, այլ հաշիվներով կանխիկ և անկանխիկ մուտքերի և ելքերի ձևակերպում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Բանկային աշխատանքաին փորձը ցանկալի է,
    • Բանկային գործի իմացություն,
    • Հայերենի գերազանց տիրապետում (գրավոր և բանավոր), ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացությունը ցանկալի է,
    • Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
    • Թիմային աշխատանքի և շփման զարգացած հմտություններ,
    • Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
    • Լարված աշխատանք կատարելու ունակություն:

     

  • Ոսկերիչ-մասնագետ, ք. Երևան, Վարդենիս, Իջևան, գ․ Ամասիա

    05/12/2024
    ք. Երևան, Վարդենիս, Իջևան, գ․ Ամասիա

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Գրավադրվող ոսկյա իրերի մասնագիտական ստուգում, հարգի և քաշի որոշում,
    • Գրավադրված ոսկյա իրերի ընդունում և հանձնում,
    • Գրավադրված ոսկյա իրերի վիճակի ընթացիկ ստուգումներին մասնակցություն,
    • Հաճախորդների սպասարկում՝ Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշներին և կարգերին համապատասխան,
    • Անհրաժեշտության դեպքում հիմնական աշխատանքին առնչվող այլ գործառույթների կատարում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Մասնագիտական կրթություն,
    • Որակավորման վկայականի առկայությունը ցանկալի է,
    • Հաճախորդների սպասարկման հմտություններ,
    • Թիմային աշխատանքի և շփման հմտություններ,
    • Լարված միջավայրում աշխատելու ունակություն,
    • Հայերենի լավ տիրապետում, ռուսերենի իմացությունը ցանկալի է:
  • 05/12/2024
  • 05/12/2024
  • Գլխավոր տնօրենի տեղակալի օգնական

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • գործնական հանդիպումների կազմակերպում,
    • փաստաթղթաշրջանառության վարում,
    • գլխավոր տնօրենի տեղակալի աշխատանքային օրացույցի վարում,
    • անհրաժեշտ հաշվետվությունների  պատրաստում և ներկայացում,
    • պրեզենտացիաների պատրաստում,
    • գլխավոր տնօրենի տեղակալի մոտ վարվող քննարկումների, խորհրդակցությունների արձանագրում (ըստ անհրաժեշտության),
    • գլխավոր տնօրենի տեղակալի ենթակայության տակ գտնվող ստորաբաժանումներին տրված հանձնարարականների կատարման հսկողության վարում, տրված հանձնարականների կատարման ամփոփում,
    • անձնակազմի և գործընկեր ընկերությունների հետ նամակագրությունների վարում,
    • գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելիս բարձր պատասխանատվության դրսևորում, 
    • հյուրերի դիմավորում և հյուրընկալում,
    • հեռախոսազանգերի և հարցումների արձագանքում,
    • գլխավոր տնօրենի տեղակալի կողմից տրված այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարականների կատարում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • նվազագույնը 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ ադմինիստրատիվ ոլորտում,
    • ռուսերեն և հայերեն լեզուների գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն,
    • MS Office-ի  (Excel, Word), Power Point-ի  լավ իմացություն,
    • ժամանակի կառավարման հմտություն,
    • բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ,
    • կազմակերպչական հմտություններ և պատասխանատվության բարձր զգացում,
    • արագ կողմնորոշվելու և արագ ըմբռնելու կարողություն,
    • թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
    • մեծ ծավալի տեղեկատվության հետ աշխատելու փորձ (ցանկալի է): 

     

  • Վարկային ռեգիստրի և վարկերում ուղղումների բաժնի գլխավոր մասնագետ

    05/12/2024

    Վարկային ռեգիստրի և վարկերում ուղղումների բաժնի գլխավոր մասնագետ

     

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Նոտարական վավերացման և ՀՀ պետական մարմիններում պետական գրանցման համար անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի նախապատրաստում և ներկայացում
    • Հաճախորդների և նոտարի հետ պայմանագրերի նոտարական վավերացման ժամանակի համաձայնեցում և մասնակցություն ՀՀ պետ. մարմիններում իրավունքների գրանցման և նոտարական վավերացման գործընթացներում` որպես Բանկի կոմից լիազորված անձ
    • Գրավի իրավունքի դադարեցման վերաբերյալ գրությունների նախապատրաստում և ներկայացում ՀՀ պետական մարմիններ
    • Բանկի օգտին գրավադրված գույքերի վերաբերյալ թույլտվությունների նախապատրաստում և տրամադրում
    • Վարկային և ապահովվածության փաստաթղթերի նախապատրաստում և ձևակերպում փոքր բիզնեսի վարկավորման շրջանակներում

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն կրթություն
    • Աշխատանքային փորձ բանկային ոլորտում
    • Հայերենի գերազանց տիրապետում, ռուսերենի լավ իմացություն
    • Microsoft office-ի գերազանց իմացություն (Excel, Word, Outlook)
    • Բանկային գործունեության ընդհանուր իմացություն
  • Իրավաբանական անձանց վարկային հայտերի փորձաքննության բաժնի գլխավոր մասնագետ

    05/12/2024

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Փոխառուի վարկավորման գործընթացում ֆինանսական վիճակի և վարկային ռիսկերի վերլուծություն,
    • Խոշոր, միջին և փոքր բիզնեսի հաճախորդների վարկային հայտերի գծով փորձագիտական եզրակացությունների պատրաստում,
    • Խոշոր, միջին և փոքր բիզնեսի հաճախորդների վարկային պարտավորությունների վերանայման գծով եզրակացությունների պատրաստում,
    • Վարկային ռիսկ պարունակող գործարքներում ՎԿ որոշումների կամ այլ փոփոխությունների գծով եզրակացությունների պատրաստում,
    • Ընդունված վարկային հայտերի վերաբերյալ որոշումների կայացում՝ սեփական իրավասությունների շրջանակներում,
    • ՖՀՄՍ գծով պահուստների հաշվարկման համար վարկանիշերի փոփոխության մասին եռամսյակային հաշվետվության պատրաստում, վարկային հայտերի հաստատման մակարդակի վերաբերյալ պարբերական հաշվետվությունների կազմում,
    • Բանկերի, ոչ բանկ վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական և ներդրումային ընկերությունների և այլ ֆինանսական հաստատությունների գծով վարկային ռիսկի սահմանաչափի հաշվարկ,
    • Իրավական և պրոդուկտային փաստաթղթերի մշակման գործընթացի փորձագիտական ուղեկցում (վարկային ռիսկ պարունակող փաստաթղթերում):

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտական ոլորտում(ցանկալի է),
    • Աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում՝ առնվազն 2 տարի,
    • Անալիտիկ մտածողություն,
    • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
    • Պատասխանատվության բարձր զգացում,
    • Արագ կողմնորոշվելու ունակություն:
  • Գլխավոր մասնագետ

    05/12/2024
    ք. Երևան

    ՊԱՇՏՈՆ`      Գլխավոր մասնագետ

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`   Բանկային գործառնությունների մոնիթորինգի բաժին

    ՎԱՅՐ`    ք. Երևան,

     

    Աշխատանքայինպարտականություններ.

    • Լիազոր մարմնին պարտադիր տեղեկացման ենթակա և կասկածելի գործարքների կամ գործարար հարաբերությունների գծով հաշվետվությունների ներկայացում,
    • Ամենօրյա գործարքների ուսումնասիրություն, որոնց նպատակն է բարձր ռիսկի կամ ՓԼ/ԱՖ նպատակով իրականացվող կասկածելի գործառնությունների (գործարքների) բացահայտումը,
    • ՓԼ/ԱՖ սցենարների մշակում ՝ հաճախորդների գործառնությունների ընթացիկ/հավելյալ մոնիթորինգի և վերլուծության անցկացման համար,
    • ԱԲՀ-ից արտահանված և մասնաճյուղային ցանցից ստացված տվյալների հիման վրա ՀՀ ԿԲ ծանուցումներին (բանկային գաղտնիք) պատասխանի պատրաստում և ներկայացում,
    • Բանկի համակարգում /LS Online/ գործող «սև ցուցակների» թարմացում և վերահսկում գործարքի մասնակից անձանց վավերապայմանների համընկման մասով,
    • Ուսումնական գործընթացների իրականացում, թեմատիկ նյութերի պատրաստում,
    • Ֆունկցիոնալ պահանջների կազմում:

    Թեկնածուին ներկայացվող  հիմնական  պահանջները:

    • Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
    • Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ՝ ՓԼ/ԱՖ դեմ պայքարի ոլորտում,
    • ՓԼ/ԱՖ օրենքների, ինչպես նաև ԿԲ իրավական ակտերի, Միջազգային ՓԼԱՖ օրենսդրության, Միջազգային համաձայնագրերի գերազանց իմացություն,
    • MS office ծրագրի խորացված իմացություն,
    • Արագ կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու ունակություն,
    • Հաղորդակցման և թիմում աշխատելու հմտություններ,
    • Նախաձեռնողականություն, պատասխանատվության զգացում,
    • Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի իմացություն,
    • AML ոլորտում միջազգային որակավորումների առկալությունը կդիտվի որպես առավելություն: (ICA,CAMS):

    Արտոնությունների փաթեթ

    • բժշկական ապահովագրություն,
    • կորպորատիվ միջոցառումներ,
    • արտոնյալ ֆինանսական ծառայություններ,
    • լրացուցիչ վճարովի հանգստյան օրեր,
    • բոնուսներ՝ հիմնված կատարողականի վրա:

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Գլխավոր մասնագետ /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

  • 05/12/2024
  • Փոքր բիզնեսի հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջերներ

    05/12/2024
    Արտաշատ, ք․ Էջմիածին, ք․ Արմավիր, ք․ Աբովյան

    ՊԱՇՏՈՆ`                        Փոքր բիզնեսի հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջերներ

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`      Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտ

    ՎԱՅՐ`                             Արտաշատ, ք․ Էջմիածին, ք․ Արմավիր, ք․ Աբովյան

    ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ`        05.12.2024թ.

     

    Աշխատանքային պարտականություններ.

    • Փոքր բիզնեսի ոլորտի հաճախորդների ներգրավում,
    • Հաճախորդների ներգրավման նպատակով անցկացվող մարկետինգային միջոցառումների նախաձեռնում,
    • Գործող հաճախորդների ընթացիկ սպասարկում,
    • Դիմորդի ֆինանսական վիճակի մոնիտորինգ և վերլուծություն,
    • Փոքր բիզնեսի հաճախորդների վարկունակության գնահատում և եզրակացութանների պատրաստում,
    • Փոքր բիզնեսի հաճախորդների հետ աշխատանքների, ինչպես նաև հաճախորդներին մատուցվող ծառայությունների կատարելագործման վերաբերյալ առաջարկների ներկայացում

     

    Թեկնածուին ներկայացվող  հիմնական  պահանջները:

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Բանկային գործի իմացություն,
    • Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
    • Հայերենի և ռուսերենի գերազանց տիրապետում, անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
    • Թիմային աշխատանքի և շփման զարգացած հմտություններ,
    • Բանակցություններ վարելու զարգացած հմտություններ:

     

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Փոքրբիզնեսիհաճախորդներիհետաշխատանքիմենեջեր /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

    Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:

  • Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի առաջատար մասնագեր

    05/12/2024
    ք․ Երևան

    ՊԱՇՏՈՆ`                        Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի առաջատար  մասնագեր

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`      Տեղեկատվական անվտանգության բաժին

    ՎԱՅՐ`                                 ք․ Երևան

     

    Աշխատանքայինպարտականություններ.

    • ապահովում, հսկում և իրականացնում է անվտանգության խնդիրների լուծում  բանկի կիրառական ծրագրերի համակարգում,
    • տեղեկատվական անվտանգության դիտարկումների անցկացման և իրադարձությունների վերլուծության գործընթացին մասնակցություն,
    • ստորաբաժանման տարեկան բյուջեի կազմման գործընթացին մասնակցություն,
    • պայմանագրային գործընթացների փաստաթղթավորում/վերահսկողություն,
    • ընթացիկ և կառավարչական հաշվետվությունների կազմում,
    • արխիվացված տվյալների պահպանում և հաշվառում:

    Թեկնածուին ներկայացվող  հիմնական  պահանջները:

    • բարձրագույն կրթություն, ցակալի է տեխնիկական ոլորտում,
    • հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
    • համակարգչով աշխատելու հմտություններ, Windows  համակարգի իմացություն,
    • անալիտիկ մտածելակերպ,
    • պատասխանատվություն արդյունքի համար,
    • հաճախորդամետություն,
    • թիմային աշխատանքի հմտություններ,
    • կազմակերպչական հմտություններ,
    • նախձեռնողականություն,
    • խնդիրները լուծելու ունակություն,
    • համագործակցելու և բանակցելու ունակություն:

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի առաջատար մասնագեր /:

  • Կոնտակտային կենտրոն

    05/12/2024
    ք. Երևան

    ՊԱՇՏՈՆ`                       Կոնտակտային կենտրոն

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`      Մասնագետ

    ՎԱՅՐ`                             ք. Երևան

    ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ`        05.12.2024թ․

     

    Աշխատանքային պարտականություններ.

    • Հաճախորդներին / պոտենցիալ հաճախորդներին Բանկի աշխատանքի, բոլոր պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ ինֆորմացիայի տրամադրում,
    • Հաճախորդի զանգի վերահասցեավորում Բանկի այլ ստորաբաժանման աշխաակցի,
    • Բանկային պրոդուկտների վաճառք մուտքային և ելքային զանգերի միջոցով, ընտրած պրոդուկտի տրամադրման դիմում- հայտի լրացում հեռախոսով,
    • Բանկի բոլոր պրոդուկտների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում, հաճախորդի վարկունակության նախնական գնահատում Բանկի վարկային պրոդուկտների մասով,
    • Բանկի հաճախորդներից հեռախոսով ստացված հարցերի, սպասարկման վերաբերյալ կարծիքների, առաջարկների և բողոքների ընդունում և գրանցում,
    • Հաճախորդին անձնական ինֆորմացիայի տարմադրում բոլոր առկա պայմանագրերի շրջանակներում – ընթացիկ և քարտային հաշվի բալանս, միջոցների շարժ, վճարումների գումարի և ժամկետների մասին ինֆորմացիա,
    • «Հեռախոս բանկինգ» ծառայության շրջանակներում Հաճախորդի հաշիվներով գործարքների իրականացում,
    • Հաճախորդների պլաստիկ քարտերի սպասարկում,
    • Call center-ի ղեկավարի կարգադրությունների ու հանձնարարությունների իրականացում,
    • Այլ պարտականությունների կատարում` Բանկի լոկալ նորմատիվ ակտերի և ղեկավարի կարգադրությունների համաձայն:

                                     

    Ներկայացվող պահանջներ.

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
    • Թիմային աշխատանքի և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
    • Բանակցություններ վարելու հմտություններ,
    • Համակարգչային հմտություններ,
    • Հայերենի և ռուսերենի գերազանց տիրապետում, անգլերեն լեզվի լավ իմացություն:

     

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

    Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:

  • Ապառիկ վաճառքի գծով մասնագետ

    05/12/2024
    ք. Երևան

    ՊԱՇՏՈՆ`                       Ապառիկ վաճառքի գծով մասնագետ

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`      Ապառիկ վարկավորման բաժին

    ՎԱՅՐ`                             ք. Երևան

    ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ`        05.12.2024թ․

     

    Աշխատանքային պարտականություններ.

    • Ապառիկ վարկավորման շրջանակներում հաճախորդների ներգրավում,
    • Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Բանկի կողմից տրամադրվող ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ,
    • Շուկայի վերլուծությունների իրականացում, հաճախորդների պահանջմունքների բացահայտում,
    • Հաճախորդների սպասարկում` Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշների և կարգերի համապատասխան,
    • Վաճառքի ստանդարտների և Բանկի ինֆորմացիայի գաղտնիության պահպանում,
    • Հաճախորդին տալ տեղեկատվություն անհրաժեշտ փաստաթղթերի և դրանց լրացման վերաբերյալ,
    • Ստուգել անհրաժեշտ փաստաթղթերի առկայությունը և  ճշտությունը,
    • Կազմել անհրաժեշտ փաստաթղթերի ընդհանուր փաթեթը,
    • Համապատասխան լիազորագրի հիման վրա Բանկի անունից կնքել պայմանագրեր,
    • Ապահովում է պլանային ցուցանիշների կատարումը,
    • Հիմնական ապրանքի վաճառքի ժամանակ  առաջարկել հաճախորդին հաճախորդի կարիքները բավարարող լրացուցիչ բանկային  ապրանք,
    • Օգնել հաճախորդին օպտիմալ լրացուցիչ ապրանքի ընտրության  հարցում,
    • Անմիջական ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարությունների պատշաճ կատարում:

     

    Ներկայացվող պահանջներ.

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
    • Թիմային աշխատանքի և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
    • Բանակցություններ վարելու հմտություններ,
    • Համակարգչային հմտություններ,
    • Հայերենի և ռուսերենի լեզուների իմացություն:

     

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Ապառիկ վաճառքի գծով մասնագետ /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

    Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:

  • 05/12/2024
  • Գլխավոր Տնօրենի Օգնական

    05/12/2024
    Երևան

    Հաստիք՝ Գլխավոր Տնօրենի Օգնական

    Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

    Ստորաբաժանում՝ Աշխատակազմ

    Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

    Գտնվելու վայրը՝ Երևան

     

    Աշխատանքի նկարագրություն՝

    Գլխավոր տնօրենի օգնականը պատասխանատու է ամենօրյա գրասենյակային ծառայությունների վերաբերյալ ԳՏ-ին համապարփակ աջակցություն տրամադրելու համար:

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • գործնական հանդիպումների կազմակերպում,
    • փաստաթղթաշրջանառության վարում,
    • գլխավոր տնօրենի աշխատանքային օրացույցի վարում,
    • անհրաժեշտ հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում,
    • պրեզենտացիաների պատրաստում,
    • գլխավոր տնօրենի մոտ վարվող քննարկումների, խորհրդակցությունների արձանագրում (ըստ անհրաժեշտության),
    • գլխավոր տնօրենի ենթակայության տակ գտնվող ստորաբաժանումներին տրված հանձնարարականների կատարման հսկողության վարում, տրված հանձնարականների կատարման ամփոփում,
    • անձնակազմի և գործընկեր ընկերությունների հետ նամակագրությունների վարում,
    • գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելիս բարձր պատասխանատվության դրսևորում,
    • հյուրերի դիմավորում և հյուրընկալում,
    • պատասխանել հեռախոսազանգերին և հարցումներին,
    • գլխավոր տնօրենի և աշխատակազմի ղեկավարի կողմից տրված այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարականների կատարում,
    • պաշտոնից բխող այլ գործառույթների կատարում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • նվազագույնը 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ ադմինիստրատիվ ոլորտում,
    • հայերեն և ռուսերեն լեզուների գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն,
    • MS Office-ի (Excel, Word), Power Point-ի լավ իմացություն,
    • ժամանակի կառավարման հմտություն,
    • բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ,
    • կազմակերպչական հմտություններ և պատասխանատվության բարձր զգացում,
    • արագ կողմնորոշվելու և արագ ըմբռնելու կարողություն,
    • թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
    • մեծ ծավալի տեղեկատվության հետ աշխատելու փորձ (ցանկալի է):

    Արտոնությունների փաթեթ`

    • բժշկական ապահովագրություն,
    • կորպորատիվ միջոցառումներ,
    • արտոնյալ ֆինանսական ծառայություններ,
    • լրացուցիչ վճարովի հանգստյան օրեր,
    • բոնուսներ՝ հիմնված կատարողականի վրա:

     

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիր նշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Գլխավոր Տնօրենի Օգնական /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

  • 05/12/2024
  • Սրահի ադմինիստրատոր

    05/12/2024
    ք. Երևան

    ՊԱՇՏՈՆ`                       Սրահի ադմինիստրատոր

    ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ`      Մասնաճյուղային ցանց

    ՎԱՅՐ`                             ք. Երևան

    ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ`        05.12.2024թ․

     

    Աշխատանքային պարտականություններ.

    • Հաճախորդների պահանջմունքների բացահայտում,
    • Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Բանկի կողմից տրամադրվող ծառայությունների վերաբերյալ,
    • Բանկի պրոդուկտների ակտիվ վաճառքի և կրոս-վաճառքի իրականացում,
    • Հաճախորդների հերթերի կարգավորում մասնաճյուղերում,
    • Հաճախորդների հնարավոր բողոք/դիմումների ընդունում և գրանցում,
    • Հաճախորդի` պրոդուկտի գծով փաստաթղթերի փաթեթի ձևավորում,
    • Հաճախորդների սպասարկում` Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշներին և կարգերին համապատասխան,
    • Այլ անհրաժեշտ գործառույթների իրականացում:

    Ներկայացվող պահանջներ.

    • Բարձրագույն կրթություն,
    • Բանկային գործի իմացություն,
    • Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
    • Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
    • Հայերենի գերազանց տիրապետում (գրավոր և բանավոր), անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացությունը ցանկալի է,
    • Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
    • Շփման զարգացած հմտություններ,
    • Բիզնես-էթիկայի կանոնների իմացություն և դրանց հետևում,
    • Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
    • Լարված աշխատանք կատարելու ունակություն,
    • Թիմում աշխատելու ունակություն:

    Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Սրահի ադմինիստրատոր ք․Երևան /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:

    Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:

Համագործակցություն ԲՈՒՀ-երի հետ

Եթե դու ուսանող ես և ցանկանում ես ուսումնական պրակտիկան անցկացնել մեզ մոտ, ՎՏԲ Հայաստան բանկը կօգնի ամրապնդել տեսական գիտելիքներդ և ձեռք բերել պրակտիկ հմտություններ պրոֆեսիոնալ միջավայրում:

Մենք կօգնենք քեզ դառնալ ամենալավ բանկիրներից մեկը:

Մրցակիցների հանդեպ գերակայելու միակ հուսալի

 եղանակը նրանցից ավելի արագ սովորելն է:

Արյի դե Գեյզ

 

Մենք ստեղծում ենք ժամանակակից լուծումներով հագեցած ՈՒսումնական Կենտրոն, որտեղ մեր աշխատակիցները ստանում են այնպիսի ծառայություններ, ինչպիսիք են՝

  • Դասընթաց նորեկների համար՝ ‹‹Բարի գալուստ ՎՏԲ Աշխարհ››
  • Առաջնորդների զարգացում
  • Անձնային աճ
  • Քոուչինգ և մենթորինգ
  • Վարպետության դասեր Բանկի ղեկավարների կողմից
  • Բանկի վառ, պայծառ, արդյունավետ աշխատակիցները կարող են դառնալ ֆունկցիոնալ բիզնես թրեյներներ
  • Ժամանակակից բիզնես գրականությամբ հագեցած գրադարանից օգտվելու հնարավորություն:

 

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Ուսումնական կենտրոնը հնարավորություն է զարգանալու, կատարելագործվելու եւ բարձրացնելու անձնակազմի որակավորումը:

Բարձր որակավորում ունեցող աշխատակիցները եւ նոր գաղափարները Բանկի հաջողակ զարգացման հիմնական պայմաններից են:

Ուսումնական կենտրոնի առաքելությունը մենք տեսնում ենք մեր աշխատակիցների գիտելիքների ձեռք բերման, գործնական հմտությունների զարգացման, համակարծիք թիմ ձևավորելու մեջ, որոնք ուղղված են ի շահ Բանկի եւ հաճախորդների:   

Կորպորատիվ ուսուցումը, անշուշտ, արդյունավետ միջոց է  անձնակազմի զարգացման և հմտությունների կատարելագործման համար: Կորպորատիվ ուսուցման դրական կողմը հանդիսանում է համակարգվածությունը , որն ուղղված է Բանկի ռազմավարական նպատակներին:

Նորագույն տեխնոլոգիաներին զուգընթաց, Բանկի ամենօրյա կյանքում արագորեն տեղ գտան այնպիսի հասկացություններ, ինչպիսիք են բիզնես-թրեյնինգները, սեմինարները, կոնֆերանսները, վարպետության դասերը, կլոր սեղանները, քոուչինգը և ֆունքցիոնալ թրեյներությունը:

Ուսումնական կենտրոնում աշխատակիցները ոչ միայն անցնում են ուսուցում, այլ նաև կարող են դառնալ թրեյներներ և քոուչեր: Մենք հավատում ենք, որ փորձի և գիտելիքի փոխանցման ամենալավ թրեյներները Բանկի լիդերները են:

Հենց կորպորատիվ ուսուցման եւ կորպորատիվ «ոգու» ձեւավորման միջոցով է շուկայում ստեղծվում մրցակցային առավելության մոդելը՝ հիմնված Բանկի յուրահատուկ կարողությունների վրա:

 

Ցանկանու՞մ եք աճել և զարգանալ:

Դուք նախաձեռնո՞ղ եք և ձգտու՞մ եք փորձել սեփական ուժերը ու հնարավորությունները  բանկային համակարգում:

Պատրա՞ստ եք միանալ պրոֆեսիոնալների թիմին, ուս ուսի աշխատել լավագույնների հետ և դառնալ նրանցից մեկը,

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը պատրաստ է ընձեռել Ձեզ հնարավորություն` մասնագիտական կարիերան սկսելու և  զարգացնելու համար:

 

Աշխատանքը մեզ մոտ երաշխիք է կայունության, նյութական ապահովվածության և մասնագիտական աճի:

Առողջ աշխատանքային միջավայրի ստեղծումը և թիմի բարձր պրոֆեսիոնալիզմի ապահովումը, խրախուսման արդյունավետ համակարգը և աշխատակիցների մասնագիտական զարգացումը մեր առանցքային արժեքներն են, որոնց հիման վրա որոշվում են անձնակազմի հետ աշխատանքի հիմնական ուղղությունները:

Հոգ տանելով մեր աշխատակիցների մոտիվացիայի պահպանման և բարձրացման, ինչպես նաև  բարեկեցության ապահովման մասին` մենք տրամադրում ենք`

  • Առողջության ապահովագրություն,
  • Վարկավորման արտոնյալ պայմաններ,
  • Պարգևատրումներ` հիմնված աշխատանքի անհատական գնահատման վրա,
  • Մասնագիտական դասընթացներ`ուղղված անձնային և մասնագիտական աճին,
  • Ֆինանսական աջակցություն կյանքի տարբեր իրավիճակներում,
  • 4 հավելյալ հանգստյան օր` բացի հասանելիք վճարովի արձակուրդից,
  • Հավելյալ հանգստյան օր` ծննդյան օրվա կապակցությամբ,
  • Հարմարավետ և տեխնիկապես հագեցած աշխատանքային միջավայր,
  • Ֆուտբոլային, բասկետբոլային և վոլեյբոլային թիմերում մասնակցություն,
  • Տարաբնույթ կորպորատիվ միջոցառումներ:

եթե Դուք`

  • Նպատակասլաց եք,
  • Պատասխանատու եք,
  • Ձեր գործի գիտակն եք կամ ուզում քս դառնալ այդպիսին,

ապա ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը բաց է Ձեզ համար:

Ուշադիր եղեք թափուր աշխատատեղերի մեր հայտարարություններին:

Մենք հավատացած ենք, որ Մեր հաջողության երաշխիքը Մեր անձնակազմն է:

Բաց չթողնե´ք Ձեր հնարավարությունը դառնալ մեր թիմի անդամ:

Ձեր ինքնակենսագրականը կամ լրացված մեր ձևանմուշը ուղարկե´ք   hr@vtb.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա դաշտում նշելով հաստիքը, որի համար դիմում եք:

Online հայտեր Online հայտեր ՎՏԲ Ապառիկ ՎՏԲ Ապառիկ Գործընկեր կազմակերպությունների համար Վիդեո բանկինգ Վիդեո բանկինգ Փոխանցումներ ՌԴ քարտերից Փոխանցումներ ՌԴ քարտերից
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի քարտին
Հարցի հղում Բանկին Հարցի հղում Բանկին Առցանց բողոքի հայտ Առցանց բողոքի հայտ