Կարիերա
.
- 05/12/2024
Ավագ վարկային վերլուծաբան
05/12/2024ք. ԵրևանՊԱՇՏՈՆ` Ավագ վարկային վերլուծաբան
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Կորպորատիվ հաճախորդների վարկավորման ծառայություն (Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտ)
ՎԱՅՐ` ք. Երևան,
Աշխատանքայինպարտականություններ.
- միջին բիզնեսի հաճախորդների վարկային հայտերի հիման վրա անհրաժեշտ ֆինանսական վերլուծության իրականացում և վարկունակության գնահատում:
- փոքր և Միջին Բիզնեսի հաճախորդների վարկունակության և վճարունակության ստուգում:
- միջին Բիզնեսի հաճախորդների գծով գործարքների վերահսկում:
- վարկային գործարքների ներկայացում իրավասու մարմնի քննարկմանը:
- մասնակցություն Բանկի վարկային քաղաքականության մշակմանն և իրականացմանը, Ծառայության իրավասությունների շրջանակում
Թեկնածուին ներկայացվող հիմնական պահանջները:
- բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն,
- հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- կորպորատիվ հաճախորդների հետ աշխատանքի բնագավառում փորձը ցանկալի է,
- անալիտիկ մտածելակերպ,
- պատասխանատվություն արդյունքի համար,
- բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- թիմային աշխատանքի և շփման զարգացած հմտություններ:
Արտոնությունների փաթեթ
- բժշկական ապահովագրություն,
- կորպորատիվ միջոցառումներ,
- արտոնյալ ֆինանսական ծառայություններ,
- լրացուցիչ վճարովի հանգստյան օրեր,
- բոնուսներ՝ հիմնված կատարողականի վրա:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Ավագ վարկային վերլուծաբան /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
Դատական գործերի սպասարկման բաժնի Գլխավոր մասնագետ
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Շահերի ներկայացում դատարանում/արբիտրաժում, ՀԿԱԾ-ում, սնանկության գործընթացում,
- Հայցադիմումների, դիմումների, բողոքների, բացատրությունների, հայցադիմումի, հայցադիմումների պատասխանների, դիմումների և այլ փաստաթղթերի պատրաստում,
- Բանկի դեմ ներկայացված դատական հայցերով ամբողջական իրավական սպասարկում,
- Վարույթում գտնվող դատական, սնանկության և ՀԿԱԾ գործերով տեղեկատվության ժամանակին և պատշաճ պատրաստում և լրացում համապատասխան ծրագրերում/համապատասխան հաշվետվական բնույթի էլեկտրոնային փաստաթղթերում,
- Ներքին աշխատանքային հարցերի, առանձնացած խնդիրների լուծում,
- Գումարների գանձման ուղղված լրացուցիչ մեխանիզմների մշակում և ներդրում,
- Ներկայացված հարցումների և դիմումների պատասխանների պատրաստում, խորհրդատվության տրամադրում:
- Ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարությունների պատշաճ կատարում,
Անհրաժեշտ հմտություններ
- 3+ տարվա աշխատանքային փորձ իրավաբանական ոլորտներում (կամ բանկային ոլորտում),
- Փաստաբանի արտոնագրի առկայությունը ցանկալի է,
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- Դատական գործընթացներին մասնակցություն:
- Համակարգչային հմտություններ,
- Հստակ սահմանված ժամկետներում առաջադրանքներ կատարելու ունակություն,
- Պատասխանատվության բարձր զգացում:
AML Specialist
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Լիազոր մարմնին պարտադիր տեղեկացման ենթակա և կասկածելի գործարքների կամ գործարար հարաբերությունների գծով հաշվետվությունների ներկայացում,
- Ամենօրյա գործարքների ուսումնասիրություն, որոնց նպատակն է բարձր ռիսկի կամ ՓԼ/ԱՖ նպատակով իրականացվող կասկածելի գործառնությունների (գործարքների) բացահայտումը,
- ՓԼ/ԱՖ սցենարների մշակում ՝ հաճախորդների գործառնությունների ընթացիկ/հավելյալ մոնիթորինգի և վերլուծության անցկացման համար,
- ԱԲՀ-ից արտահանված և մասնաճյուղային ցանցից ստացված տվյալների հիման վրա ՀՀ ԿԲ ծանուցումներին (բանկային գաղտնիք) պատասխանի պատրաստում և ներկայացում,
- Բանկի համակարգում /LS Online/ գործող «սև ցուցակների» թարմացում և վերահսկում գործարքի մասնակից անձանց վավերապայմանների համընկման մասով,
- Ուսումնական գործընթացների իրականացում, թեմատիկ նյութերի պատրաստում,
- Ֆունկցիոնալ պահանջների կազմում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
- Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ՝ ՓԼ/ԱՖ դեմ պայքարի ոլորտում,
- ՓԼ/ԱՖ օրենքների, ինչպես նաև ԿԲ իրավական ակտերի, Միջազգային ՓԼԱՖ օրենսդրության, Միջազգային համաձայնագրերի գերազանց իմացություն,
- MS office ծրագրի խորացված իմացություն,
- Արագ կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու ունակություն,
- Հաղորդակցման և թիմում աշխատելու հմտություններ,
- Նախաձեռնողականություն, պատասխանատվության զգացում,
- Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի իմացություն,
- AML ոլորտում միջազգային որակավորումների առկալությունը կդիտվի որպես առավելություն: (ICA,CAMS):
Արժեթղթերի հետ գործարքների բաժնի ղեկավար
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Ներդրումային ծառայությունների մշակում, մեկնարկի ապահովում և սպասարկում
- Իրականացվող գործարքների ծավալային, ժամկետային և տոկոսային առաջարկների ներկայացում և արժեթղթերի շուկայում գործարքների վերլուծություն
- Արժեթղթերով գործառնությունների իրականացում Բանկի Ներդրումային քաղաքականության համաձայն
- Արժեթղթերով սեփական պորտֆելի ձևավորում և կառավարում
- Արժեթղթերի պորտֆելի ընթացիկ շուկայական գնի մշտադիտարկում
- Արժեթղթերի շուկայում գործառնությունների իրականացում և համապատասխան փաստաթղթերի կազմում (թիքեթ, պայամանագիր)՝ համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի
- Բորսայում գնանշումների իրականացում, համաձայն կնքված պայմանագրերի, ԿԲ և Ֆոնդային բորսայի ներքին նորմատիվա-իրավական ակտերի
- Արժեթղթերի շուկայում կոնտրագենտներին և հաճախորդների բրոքերային ծառայություններով սպասարկում
- Արժեթղթերի շուկայում գործառնությունների իրականացման հարցերով խորհրդատվական ծառայությունների անցկացում հաճախորդների և կոնտրագենտների շրջանում
- Արժեթղթերով բաժնի գործառնությունների ապահովման շրջանակներում աշխատանքային խմբերում, խորհրդակցություններում, հանձնաժողովներում և կոմիտեներում մասնակցության ցուցաբերում
- Բաժնի գործունեությանն առնչվող հարցերով ղեկավարում, գրությունների, տեղեկանքների նախապատրաստում
- Սահմանված ժամկետներում անմիջական ղեկավարի և Բանկի ղեկավարության ցուցումների ճշգրիտ իրականացում
- Աշխատանքային պարտականությունների իրականացման ժամանակ ՀԱ օրենսդրական, ՀՀ ԿԲ նորմատիվային ակտերով, լոկալ իրավական ակտեր և Բանկի հանձնարարագիր փաստաթղթերով պահանջների իրականացում
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն
- Բանկային կամ ներդրումային ոլորտում աշխատանքային փորձի առկայությունն ցանկալի է
- Բանկային և արժեթղթերի շուկայի կարգավորման օրենսդրության իմացություն
- Թիմային աշխատանքի և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ
- Լարված իրավիճակում աշխատելու և արագ կողմնորոշման ունակություն
- Ղեկավարման օղակներում աշխատանքային փորձը և արժեթղթերի շուկայի որակավորումների առկայությունը կդիտարկվի որպես առավելություն
- Աշխատանքի նկատմամբ պատասխանատու վերաբերմունք
- Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների գրավոր և բանավոր լիարժեք իմացություն
- MS Office, Lotus Notes; LS Bank ծրագրերի հետ աշխատանքային ձիրքեր
- 05/12/2024
Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի ավագ մասնագետ
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- ապահովում, հսկում և իրականացնում է անվտանգության խնդիրների լուծում բանկի կիրառական ծրագրերի համակարգում,
- տեղեկատվական անվտանգության դիտարկումների անցկացման և իրադարձությունների վերլուծության գործընթացին մասնակցություն,
- ստորաբաժանման տարեկան բյուջեի կազմման գործընթացին մասնակցություն,
- պայմանագրային գործընթացների փաստաթղթավորում/վերահսկողություն,
- ընթացիկ և կառավարչական հաշվետվությունների կազմում,
- արխիվացված տվյալների պահպանում և հաշվառում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- բարձրագույն կրթություն, ցակալի է տեխնիկական ոլորտում,
- հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
- համակարգչով աշխատելու հմտություններ, Windows համակարգի իմացություն,
- ցանցային համակարգերի իմացություն (OSI մոդել, TCP/IP stack և այլն),
- AV, SIEM, AntiDDoS, WAF, DLP, ցանցային սկաներների ներդրման, աջակցության և կառավարման փորձ,
- ցանցերի տեխնոլոգիաների իմացություն (Ethernet, TCP/IP, DHCP, DNS, Web, Email, Proxy, Routing, Active Directory),
- Windows/Linux օպերացիոն համակարգերի իմացություն,
- անալիտիկ մտածելակերպ,
- պատասխանատվություն արդյունքի համար,
- հաճախորդամետություն,
- թիմային աշխատանքի հմտություններ,
- կազմակերպչական հմտություններ,
- նախձեռնողականություն,
- խնդիրները լուծելու ունակություն,
- համագործակցելու և բանակցելու ունակություն:
Իրացվելիության և արժութային դիրքերի կառավարման բաժնի մասնագետ
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Բանկի ավանդային և վարկային պորտֆելների պարբերական թարմացում և վարում ըստ արժույթների և հաճախորդների դասի
- Թղթակցային հաշիվներով փոխանցումների իրականացում
- ՎՀԴ-ի հաշվարկ՝ ըստ հայտերի
- «ՎՏԲ Բանկ» ՓԲԸ-ի համար օրական կտրվածքով ՀՀ կենտրոնական բանկի հաշիվների մնացորդների վերաբերյալ հաշվետվության կազմում
- Նոստրո հաշիվների մնացորդների վերաբերյալ տեղեկատվության շաբաթական թարմացում՝ կոնտրագենտ բանկերի վերաբերյալ ՀՀ ԿԲ N31, N32, N41, N42 նորմատիվների մոնիտորինգի նպատակով
- ՀՀ ԿԲ N21, N22, N23, N24 նորմատիվների ֆունկցիոնալ պարամետրերի ու գործոենների կառավարում և կանխատեսում
- Սահմանաչափ օգտագործման վերաբերյալ հաշվետվության շաբաթական կազմում և տևամադրում «ՎՏԲ խմբի» ընդհանուր բազային
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն պրոֆիլային կրթություն (ցանկալի է ընտեսագիտական)
- MS Office, LS Bank, Lotus Notes
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
- Անալիտիկ մտածելակերպ
- Փոփոխություններին պատրաստակամություն
- Պատասխանատվություն արդյունքի համար
Փոքր բիզնեսի հաճախորդների ներգրավման մենեջեր
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Բանկի փոքր բիզնեսի հաճախորդների ընթացիկ համագործակցության վերլուծություն և առաջարկների պատրաստում այդ համագործակցությունը զարգացնելու համար,
- Բանակցությունների վարում փոքր բիզնեսի հաճախորդների ու նրանց գործընկերների հետ վերջիններիս սպասարկումը Բանկում կազմակերպելու նպատակով,
- Փոքր բիզնեսի հաճախորդներին խորհրդատվության մատուցում Բանկի բոլոր ծառայությունների վերաբերյալ և սպասվելիք սպասարկման վերաբերյալ,
- Բանկային բոլոր ծառայությունների ու պրոդուկտների վաճառքի իրականացում,
- Բանկում սպասարկման հետ կապված հարցերով կորպորատիվ հաճախորդների բողոքների կարգավորում,
- Փոքր բիզնեսի գծով բիզնես պլանի քանակական ցուցանիշների կատարման ապահովում,
- Փոքր բիզնեսի հաճախորդների համար նոր բանկային ծառայությունների մշակման ու ներդրման առաջարկությունների պատրաստման նախաձեռնում ու համագործակցում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Վաճառքի հմտություններ,
- Աշխատանքային փորձը բանկային, ապահովագրական վաճառքի ոլորտում,
- Փոփոխություններին պատրաստակամություն,
- Պատասխանատվություն արդյունքի համար,
- Թիմային աշխատանք,
- Հաճախորդամետություն,
- Բանակցային հմտություններ,
- Կազմակերպչական հմտություններ:
Խնդրահարույց ակտիվների հետ աշխատանքի մասնագետ
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Ֆիզ. անձանց տրամադրված խնդրահարույց վարկերի հավաքագրմանն ուղղված աշխատանքների իրականացում Բանկում գործող ընթացակարգերի համապատասխան,
- Պայմանագրի պահանջները խախտած հաճախորդների հետ հեռախոսային բանակցությունների վարում,
- Հաճախորդների դիմումների պատասխանների պատրաստում և վերջիններիս կողմից ներկայացված դիմումների վերաբերյալ հեռախոսային բանակցությունների վարում,
- Խնդրահարույց վարկառուների/գրավատուների/երաշխավորների վերաբերյալ ինֆորմացիայի հավաքագրում և մուտքագրում համապատասխան համակարգ,
- Կապ հաստատելու նպատակով հաճախորդների կոնտակտային տվյալների որոնում հնարավոր տարբերակներով (սոց. ցանց, ԱԲՀ համակարգ),
- Բաժնի աշխատանքներին առնչվող բազաների վարում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ իրավաբանական կրթություն (կդիտարկվեն 2-րդ և բարձր կուրսի ուսանողները),
- MS Office-ի տիրապետում,
- Բանկային գործի և ՀՀ բանկային օրենսդրության իմացություն,
- Հայերեն լեզվի գերազանց, ռուսերեն լեզվի լավ իմացություն,
- Բանակցություններ վարելու հմտությունները պարտադիր են,
- Բանկային համակարգում աշխատանքային փորձը ցանկալի է,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն:
Մարքեթինգի մասնագետ
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Մանրածախ և կորպորատիվ բիզնեսի պրոդուկտների խթանման մարքեթինգային պլանի մշակում
- Գովազդային նյութերի մշակում և տեղադրում համապատասխան հարթակներում
- Մասնաճյուղային ցանցին տրամադրելու համար գովազդային տեքստերի, նյութերի մշակում, տպագրություն /թռուցիկներ, պոստերներ, բուկլետներ և այլն/
- Բանկային ծառայությունների և պրոդուկտների տեղական և միջազգային շուկայի պարբերաբար ուսումնասիրություն
- Մատակարարների հետ պայմանագրերի կազմում և դրանց պատշաճ իրագործման համակարգում, հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Մարքեթինգային գործիքների տիրապետում
- Բարձրագույն մասնագիտական կրթություն
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի լավ տիրապետում
- MS Office-ի տիրապետում
- Անալիտիկ մտածելակերպ
- Պատասխանատվություն արդյունքի համար
- Կազմակերպչական հմտություններ
- Թիմային աշխատանք
- Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն
- Նկարների և տեսահոլովակների խմբագրման ծրագրերի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
Անհատական մենեջեր (Պրեմիում դասի մասնաճյուղ)
05/12/2024Պրեմիում դասի մասնաճյուղԱշխատանքային պարտականություններ
- Պրեմիում դասի հաճախորդների ներգրավում և սպասարկում,
- Պրեմիում դասի պրոդուկտների իմացություն/ներդրման առաջարկների ներկայացում,
- Պրեմիում դասի հաճախորդների սպասարկման իրականացում,
- Ֆիզիկական և իրավաբանական անձ հաճախորդների գծով Բանկի ներքին իրավական ակտերի, որոշումների և հրամանների պահանջների համաձայն` հաշվարկադրամարկղային կանխիկ և անկանխիկ գործառնությունների իրականացում,
- Ֆիզիկական և իրավաբանական անձ հաճախորդների հաշիվների բացում, փակում և ընթացիկ վարում,
- Պոտենցիալ հաճախորդների հետ, մասնաճյուղի ներսում, և մասնաճյուղից դուրս հանդիպումների իրականացում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն,
- Առնվազն 1 կամ 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում,
- Բանկային գործի իմացություն,
- MS Office-ի իմացություն,
- Ժամանակի կառավարման հմտություններ,
- Լարվածության տակ աշխատելու ունակություն,
- Թիմային աշխատանքի հմտություններ,
- Հայերենի և ռուսերենի գերազանց, անգլերեն լեզվի լավ տիրապետում:
Սրահի ադմինիստրատոր, ք. Երևան, Հրազդան, Վանաձոր
05/12/2024ք. Երևան, Հրազդան, ՎանաձորԱշխատանքային պարտականություններ
- Հաճախորդների պահանջմունքների բացահայտում,
- Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Բանկի կողմից տրամադրվող ծառայությունների վերաբերյալ,
- Բանկի պրոդուկտների ակտիվ վաճառքի և կրոս-վաճառքի իրականացում,
- Հաճախորդների հերթերի կարգավորում մասնաճյուղերում,
- Հաճախորդների հնարավոր բողոք/դիմումների ընդունում և գրանցում,
- Հաճախորդի` պրոդուկտի գծով փաստաթղթերի փաթեթի ձևավորում,
- Հաճախորդների սպասարկում` Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշներին և կարգերին համապատասխան,
- Այլ անհրաժեշտ գործառույթների իրականացում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Բանկային գործի իմացություն,
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
- Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
- Հայերենի գերազանց տիրապետում (գրավոր և բանավոր), անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացությունը ցանկալի է,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- Շփման զարգացած հմտություններ,
- Բիզնես-էթիկայի կանոնների իմացություն և դրանց հետևում,
- Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
- Լարված աշխատանք կատարելու ունակություն,
- Թիմում աշխատելու ունակություն:
Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ, ք.Երևան, Վանաձոր
05/12/2024ք.Երևան, ՎանաձորԱշխատանքային պարտականություններ
- Բանկի կողմից առաջարկվող բանկային պրոդուկտների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում,
- Ֆիզիկական և իրավաբանական անձ հաճախորդների հաշիվների բացում, վճարային քարտերի տրամադրման և փակման հայտերի ընդունում, հաճախորդի կողմից պատվիրված քարտերի տրամադրում,
- Հաճախորդների կողմից հայցած բանկային պրոդուկտների համապատասխան հայտերի լրացում, վարկային հայտերի ընդունում,
- Առկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ մասնաճյուղի ներսում և մասնաճյուղից դուրս հանդիպումների կազմակերպում և մասնակցություն,
- Խաչաձև վաճառքի իրականացում,
- Արագ դրամական փոխանցումների համակարգերով ստացված գումարների վճարում և փոխանցում, ներբանկային, միջբանկային փոխանցումների իրականացում,
- Հաճախորդների կողմից վճարման հանձնարարականների ընդունում և կատարում,
- Հաճախորդների բանկային, քարտային, այլ հաշիվներով կանխիկ և անկանխիկ մուտքերի և ելքերի ձևակերպում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Բանկային աշխատանքաին փորձը ցանկալի է,
- Բանկային գործի իմացություն,
- Հայերենի գերազանց տիրապետում (գրավոր և բանավոր), ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացությունը ցանկալի է,
- Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
- Թիմային աշխատանքի և շփման զարգացած հմտություններ,
- Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
- Լարված աշխատանք կատարելու ունակություն:
Ոսկերիչ-մասնագետ, ք. Երևան, Վարդենիս, Իջևան, գ․ Ամասիա
05/12/2024ք. Երևան, Վարդենիս, Իջևան, գ․ ԱմասիաԱշխատանքային պարտականություններ
- Գրավադրվող ոսկյա իրերի մասնագիտական ստուգում, հարգի և քաշի որոշում,
- Գրավադրված ոսկյա իրերի ընդունում և հանձնում,
- Գրավադրված ոսկյա իրերի վիճակի ընթացիկ ստուգումներին մասնակցություն,
- Հաճախորդների սպասարկում՝ Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշներին և կարգերին համապատասխան,
- Անհրաժեշտության դեպքում հիմնական աշխատանքին առնչվող այլ գործառույթների կատարում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Մասնագիտական կրթություն,
- Որակավորման վկայականի առկայությունը ցանկալի է,
- Հաճախորդների սպասարկման հմտություններ,
- Թիմային աշխատանքի և շփման հմտություններ,
- Լարված միջավայրում աշխատելու ունակություն,
- Հայերենի լավ տիրապետում, ռուսերենի իմացությունը ցանկալի է:
- 05/12/2024
- 05/12/2024
Գլխավոր տնօրենի տեղակալի օգնական
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- գործնական հանդիպումների կազմակերպում,
- փաստաթղթաշրջանառության վարում,
- գլխավոր տնօրենի տեղակալի աշխատանքային օրացույցի վարում,
- անհրաժեշտ հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում,
- պրեզենտացիաների պատրաստում,
- գլխավոր տնօրենի տեղակալի մոտ վարվող քննարկումների, խորհրդակցությունների արձանագրում (ըստ անհրաժեշտության),
- գլխավոր տնօրենի տեղակալի ենթակայության տակ գտնվող ստորաբաժանումներին տրված հանձնարարականների կատարման հսկողության վարում, տրված հանձնարականների կատարման ամփոփում,
- անձնակազմի և գործընկեր ընկերությունների հետ նամակագրությունների վարում,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելիս բարձր պատասխանատվության դրսևորում,
- հյուրերի դիմավորում և հյուրընկալում,
- հեռախոսազանգերի և հարցումների արձագանքում,
- գլխավոր տնօրենի տեղակալի կողմից տրված այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարականների կատարում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- նվազագույնը 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ ադմինիստրատիվ ոլորտում,
- ռուսերեն և հայերեն լեզուների գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն,
- MS Office-ի (Excel, Word), Power Point-ի լավ իմացություն,
- ժամանակի կառավարման հմտություն,
- բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ,
- կազմակերպչական հմտություններ և պատասխանատվության բարձր զգացում,
- արագ կողմնորոշվելու և արագ ըմբռնելու կարողություն,
- թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
- մեծ ծավալի տեղեկատվության հետ աշխատելու փորձ (ցանկալի է):
Վարկային ռեգիստրի և վարկերում ուղղումների բաժնի գլխավոր մասնագետ
05/12/2024Վարկային ռեգիստրի և վարկերում ուղղումների բաժնի գլխավոր մասնագետ
Աշխատանքային պարտականություններ
- Նոտարական վավերացման և ՀՀ պետական մարմիններում պետական գրանցման համար անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի նախապատրաստում և ներկայացում
- Հաճախորդների և նոտարի հետ պայմանագրերի նոտարական վավերացման ժամանակի համաձայնեցում և մասնակցություն ՀՀ պետ. մարմիններում իրավունքների գրանցման և նոտարական վավերացման գործընթացներում` որպես Բանկի կոմից լիազորված անձ
- Գրավի իրավունքի դադարեցման վերաբերյալ գրությունների նախապատրաստում և ներկայացում ՀՀ պետական մարմիններ
- Բանկի օգտին գրավադրված գույքերի վերաբերյալ թույլտվությունների նախապատրաստում և տրամադրում
- Վարկային և ապահովվածության փաստաթղթերի նախապատրաստում և ձևակերպում փոքր բիզնեսի վարկավորման շրջանակներում
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- Աշխատանքային փորձ բանկային ոլորտում
- Հայերենի գերազանց տիրապետում, ռուսերենի լավ իմացություն
- Microsoft office-ի գերազանց իմացություն (Excel, Word, Outlook)
- Բանկային գործունեության ընդհանուր իմացություն
Իրավաբանական անձանց վարկային հայտերի փորձաքննության բաժնի գլխավոր մասնագետ
05/12/2024Աշխատանքային պարտականություններ
- Փոխառուի վարկավորման գործընթացում ֆինանսական վիճակի և վարկային ռիսկերի վերլուծություն,
- Խոշոր, միջին և փոքր բիզնեսի հաճախորդների վարկային հայտերի գծով փորձագիտական եզրակացությունների պատրաստում,
- Խոշոր, միջին և փոքր բիզնեսի հաճախորդների վարկային պարտավորությունների վերանայման գծով եզրակացությունների պատրաստում,
- Վարկային ռիսկ պարունակող գործարքներում ՎԿ որոշումների կամ այլ փոփոխությունների գծով եզրակացությունների պատրաստում,
- Ընդունված վարկային հայտերի վերաբերյալ որոշումների կայացում՝ սեփական իրավասությունների շրջանակներում,
- ՖՀՄՍ գծով պահուստների հաշվարկման համար վարկանիշերի փոփոխության մասին եռամսյակային հաշվետվության պատրաստում, վարկային հայտերի հաստատման մակարդակի վերաբերյալ պարբերական հաշվետվությունների կազմում,
- Բանկերի, ոչ բանկ վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական և ներդրումային ընկերությունների և այլ ֆինանսական հաստատությունների գծով վարկային ռիսկի սահմանաչափի հաշվարկ,
- Իրավական և պրոդուկտային փաստաթղթերի մշակման գործընթացի փորձագիտական ուղեկցում (վարկային ռիսկ պարունակող փաստաթղթերում):
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտական ոլորտում(ցանկալի է),
- Աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում՝ առնվազն 2 տարի,
- Անալիտիկ մտածողություն,
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- Պատասխանատվության բարձր զգացում,
- Արագ կողմնորոշվելու ունակություն:
Գլխավոր մասնագետ
05/12/2024ք. ԵրևանՊԱՇՏՈՆ` Գլխավոր մասնագետ
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Բանկային գործառնությունների մոնիթորինգի բաժին
ՎԱՅՐ` ք. Երևան,
Աշխատանքայինպարտականություններ.
- Լիազոր մարմնին պարտադիր տեղեկացման ենթակա և կասկածելի գործարքների կամ գործարար հարաբերությունների գծով հաշվետվությունների ներկայացում,
- Ամենօրյա գործարքների ուսումնասիրություն, որոնց նպատակն է բարձր ռիսկի կամ ՓԼ/ԱՖ նպատակով իրականացվող կասկածելի գործառնությունների (գործարքների) բացահայտումը,
- ՓԼ/ԱՖ սցենարների մշակում ՝ հաճախորդների գործառնությունների ընթացիկ/հավելյալ մոնիթորինգի և վերլուծության անցկացման համար,
- ԱԲՀ-ից արտահանված և մասնաճյուղային ցանցից ստացված տվյալների հիման վրա ՀՀ ԿԲ ծանուցումներին (բանկային գաղտնիք) պատասխանի պատրաստում և ներկայացում,
- Բանկի համակարգում /LS Online/ գործող «սև ցուցակների» թարմացում և վերահսկում գործարքի մասնակից անձանց վավերապայմանների համընկման մասով,
- Ուսումնական գործընթացների իրականացում, թեմատիկ նյութերի պատրաստում,
- Ֆունկցիոնալ պահանջների կազմում:
Թեկնածուին ներկայացվող հիմնական պահանջները:
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
- Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ՝ ՓԼ/ԱՖ դեմ պայքարի ոլորտում,
- ՓԼ/ԱՖ օրենքների, ինչպես նաև ԿԲ իրավական ակտերի, Միջազգային ՓԼԱՖ օրենսդրության, Միջազգային համաձայնագրերի գերազանց իմացություն,
- MS office ծրագրի խորացված իմացություն,
- Արագ կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու ունակություն,
- Հաղորդակցման և թիմում աշխատելու հմտություններ,
- Նախաձեռնողականություն, պատասխանատվության զգացում,
- Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի իմացություն,
- AML ոլորտում միջազգային որակավորումների առկալությունը կդիտվի որպես առավելություն: (ICA,CAMS):
Արտոնությունների փաթեթ
- բժշկական ապահովագրություն,
- կորպորատիվ միջոցառումներ,
- արտոնյալ ֆինանսական ծառայություններ,
- լրացուցիչ վճարովի հանգստյան օրեր,
- բոնուսներ՝ հիմնված կատարողականի վրա:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Գլխավոր մասնագետ /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
- 05/12/2024
Փոքր բիզնեսի հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջերներ
05/12/2024Արտաշատ, ք․ Էջմիածին, ք․ Արմավիր, ք․ ԱբովյանՊԱՇՏՈՆ` Փոքր բիզնեսի հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջերներ
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտ
ՎԱՅՐ` Արտաշատ, ք․ Էջմիածին, ք․ Արմավիր, ք․ Աբովյան
ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ` 05.12.2024թ.
Աշխատանքային պարտականություններ.
- Փոքր բիզնեսի ոլորտի հաճախորդների ներգրավում,
- Հաճախորդների ներգրավման նպատակով անցկացվող մարկետինգային միջոցառումների նախաձեռնում,
- Գործող հաճախորդների ընթացիկ սպասարկում,
- Դիմորդի ֆինանսական վիճակի մոնիտորինգ և վերլուծություն,
- Փոքր բիզնեսի հաճախորդների վարկունակության գնահատում և եզրակացութանների պատրաստում,
- Փոքր բիզնեսի հաճախորդների հետ աշխատանքների, ինչպես նաև հաճախորդներին մատուցվող ծառայությունների կատարելագործման վերաբերյալ առաջարկների ներկայացում
Թեկնածուին ներկայացվող հիմնական պահանջները:
- Բարձրագույն կրթություն,
- Բանկային գործի իմացություն,
- Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
- Հայերենի և ռուսերենի գերազանց տիրապետում, անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
- Թիմային աշխատանքի և շփման զարգացած հմտություններ,
- Բանակցություններ վարելու զարգացած հմտություններ:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Փոքրբիզնեսիհաճախորդներիհետաշխատանքիմենեջեր /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:
Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի առաջատար մասնագեր
05/12/2024ք․ ԵրևանՊԱՇՏՈՆ` Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի առաջատար մասնագեր
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Տեղեկատվական անվտանգության բաժին
ՎԱՅՐ` ք․ Երևան
Աշխատանքայինպարտականություններ.
- ապահովում, հսկում և իրականացնում է անվտանգության խնդիրների լուծում բանկի կիրառական ծրագրերի համակարգում,
- տեղեկատվական անվտանգության դիտարկումների անցկացման և իրադարձությունների վերլուծության գործընթացին մասնակցություն,
- ստորաբաժանման տարեկան բյուջեի կազմման գործընթացին մասնակցություն,
- պայմանագրային գործընթացների փաստաթղթավորում/վերահսկողություն,
- ընթացիկ և կառավարչական հաշվետվությունների կազմում,
- արխիվացված տվյալների պահպանում և հաշվառում:
Թեկնածուին ներկայացվող հիմնական պահանջները:
- բարձրագույն կրթություն, ցակալի է տեխնիկական ոլորտում,
- հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
- համակարգչով աշխատելու հմտություններ, Windows համակարգի իմացություն,
- անալիտիկ մտածելակերպ,
- պատասխանատվություն արդյունքի համար,
- հաճախորդամետություն,
- թիմային աշխատանքի հմտություններ,
- կազմակերպչական հմտություններ,
- նախձեռնողականություն,
- խնդիրները լուծելու ունակություն,
- համագործակցելու և բանակցելու ունակություն:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Տեղեկատվական անվտանգության բաժնի առաջատար մասնագեր /:
Կոնտակտային կենտրոն
05/12/2024ք. ԵրևանՊԱՇՏՈՆ` Կոնտակտային կենտրոն
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Մասնագետ
ՎԱՅՐ` ք. Երևան
ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ` 05.12.2024թ․
Աշխատանքային պարտականություններ.
- Հաճախորդներին / պոտենցիալ հաճախորդներին Բանկի աշխատանքի, բոլոր պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ ինֆորմացիայի տրամադրում,
- Հաճախորդի զանգի վերահասցեավորում Բանկի այլ ստորաբաժանման աշխաակցի,
- Բանկային պրոդուկտների վաճառք մուտքային և ելքային զանգերի միջոցով, ընտրած պրոդուկտի տրամադրման դիմում- հայտի լրացում հեռախոսով,
- Բանկի բոլոր պրոդուկտների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում, հաճախորդի վարկունակության նախնական գնահատում Բանկի վարկային պրոդուկտների մասով,
- Բանկի հաճախորդներից հեռախոսով ստացված հարցերի, սպասարկման վերաբերյալ կարծիքների, առաջարկների և բողոքների ընդունում և գրանցում,
- Հաճախորդին անձնական ինֆորմացիայի տարմադրում բոլոր առկա պայմանագրերի շրջանակներում – ընթացիկ և քարտային հաշվի բալանս, միջոցների շարժ, վճարումների գումարի և ժամկետների մասին ինֆորմացիա,
- «Հեռախոս բանկինգ» ծառայության շրջանակներում Հաճախորդի հաշիվներով գործարքների իրականացում,
- Հաճախորդների պլաստիկ քարտերի սպասարկում,
- Call center-ի ղեկավարի կարգադրությունների ու հանձնարարությունների իրականացում,
- Այլ պարտականությունների կատարում` Բանկի լոկալ նորմատիվ ակտերի և ղեկավարի կարգադրությունների համաձայն:
Ներկայացվող պահանջներ.
- Բարձրագույն կրթություն,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
- Թիմային աշխատանքի և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
- Բանակցություններ վարելու հմտություններ,
- Համակարգչային հմտություններ,
- Հայերենի և ռուսերենի գերազանց տիրապետում, անգլերեն լեզվի լավ իմացություն:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:
Ապառիկ վաճառքի գծով մասնագետ
05/12/2024ք. ԵրևանՊԱՇՏՈՆ` Ապառիկ վաճառքի գծով մասնագետ
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Ապառիկ վարկավորման բաժին
ՎԱՅՐ` ք. Երևան
ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ` 05.12.2024թ․
Աշխատանքային պարտականություններ.
- Ապառիկ վարկավորման շրջանակներում հաճախորդների ներգրավում,
- Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Բանկի կողմից տրամադրվող ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ,
- Շուկայի վերլուծությունների իրականացում, հաճախորդների պահանջմունքների բացահայտում,
- Հաճախորդների սպասարկում` Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշների և կարգերի համապատասխան,
- Վաճառքի ստանդարտների և Բանկի ինֆորմացիայի գաղտնիության պահպանում,
- Հաճախորդին տալ տեղեկատվություն անհրաժեշտ փաստաթղթերի և դրանց լրացման վերաբերյալ,
- Ստուգել անհրաժեշտ փաստաթղթերի առկայությունը և ճշտությունը,
- Կազմել անհրաժեշտ փաստաթղթերի ընդհանուր փաթեթը,
- Համապատասխան լիազորագրի հիման վրա Բանկի անունից կնքել պայմանագրեր,
- Ապահովում է պլանային ցուցանիշների կատարումը,
- Հիմնական ապրանքի վաճառքի ժամանակ առաջարկել հաճախորդին հաճախորդի կարիքները բավարարող լրացուցիչ բանկային ապրանք,
- Օգնել հաճախորդին օպտիմալ լրացուցիչ ապրանքի ընտրության հարցում,
- Անմիջական ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարությունների պատշաճ կատարում:
Ներկայացվող պահանջներ.
- Բարձրագույն կրթություն,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
- Թիմային աշխատանքի և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
- Բանակցություններ վարելու հմտություններ,
- Համակարգչային հմտություններ,
- Հայերենի և ռուսերենի լեզուների իմացություն:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Ապառիկ վաճառքի գծով մասնագետ /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:
- 05/12/2024
Գլխավոր Տնօրենի Օգնական
05/12/2024ԵրևանՀաստիք՝ Գլխավոր Տնօրենի Օգնական
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Ստորաբաժանում՝ Աշխատակազմ
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Գլխավոր տնօրենի օգնականը պատասխանատու է ամենօրյա գրասենյակային ծառայությունների վերաբերյալ ԳՏ-ին համապարփակ աջակցություն տրամադրելու համար:
Աշխատանքային պարտականություններ
- գործնական հանդիպումների կազմակերպում,
- փաստաթղթաշրջանառության վարում,
- գլխավոր տնօրենի աշխատանքային օրացույցի վարում,
- անհրաժեշտ հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում,
- պրեզենտացիաների պատրաստում,
- գլխավոր տնօրենի մոտ վարվող քննարկումների, խորհրդակցությունների արձանագրում (ըստ անհրաժեշտության),
- գլխավոր տնօրենի ենթակայության տակ գտնվող ստորաբաժանումներին տրված հանձնարարականների կատարման հսկողության վարում, տրված հանձնարականների կատարման ամփոփում,
- անձնակազմի և գործընկեր ընկերությունների հետ նամակագրությունների վարում,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելիս բարձր պատասխանատվության դրսևորում,
- հյուրերի դիմավորում և հյուրընկալում,
- պատասխանել հեռախոսազանգերին և հարցումներին,
- գլխավոր տնօրենի և աշխատակազմի ղեկավարի կողմից տրված այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարականների կատարում,
- պաշտոնից բխող այլ գործառույթների կատարում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- նվազագույնը 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ ադմինիստրատիվ ոլորտում,
- հայերեն և ռուսերեն լեզուների գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն,
- MS Office-ի (Excel, Word), Power Point-ի լավ իմացություն,
- ժամանակի կառավարման հմտություն,
- բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ,
- կազմակերպչական հմտություններ և պատասխանատվության բարձր զգացում,
- արագ կողմնորոշվելու և արագ ըմբռնելու կարողություն,
- թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
- մեծ ծավալի տեղեկատվության հետ աշխատելու փորձ (ցանկալի է):
Արտոնությունների փաթեթ`
- բժշկական ապահովագրություն,
- կորպորատիվ միջոցառումներ,
- արտոնյալ ֆինանսական ծառայություններ,
- լրացուցիչ վճարովի հանգստյան օրեր,
- բոնուսներ՝ հիմնված կատարողականի վրա:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիր նշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Գլխավոր Տնօրենի Օգնական /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
- 05/12/2024
Սրահի ադմինիստրատոր
05/12/2024ք. ԵրևանՊԱՇՏՈՆ` Սրահի ադմինիստրատոր
ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄ` Մասնաճյուղային ցանց
ՎԱՅՐ` ք. Երևան
ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ` 05.12.2024թ․
Աշխատանքային պարտականություններ.
- Հաճախորդների պահանջմունքների բացահայտում,
- Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Բանկի կողմից տրամադրվող ծառայությունների վերաբերյալ,
- Բանկի պրոդուկտների ակտիվ վաճառքի և կրոս-վաճառքի իրականացում,
- Հաճախորդների հերթերի կարգավորում մասնաճյուղերում,
- Հաճախորդների հնարավոր բողոք/դիմումների ընդունում և գրանցում,
- Հաճախորդի` պրոդուկտի գծով փաստաթղթերի փաթեթի ձևավորում,
- Հաճախորդների սպասարկում` Բանկի կողմից որդեգրված չափանիշներին և կարգերին համապատասխան,
- Այլ անհրաժեշտ գործառույթների իրականացում:
Ներկայացվող պահանջներ.
- Բարձրագույն կրթություն,
- Բանկային գործի իմացություն,
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ,
- Զարգացած համակարգչային հմտություններ,
- Հայերենի գերազանց տիրապետում (գրավոր և բանավոր), անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացությունը ցանկալի է,
- Բարձր մոտիվացիա և նախաձեռնողականություն,
- Շփման զարգացած հմտություններ,
- Բիզնես-էթիկայի կանոնների իմացություն և դրանց հետևում,
- Հստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
- Լարված աշխատանք կատարելու ունակություն,
- Թիմում աշխատելու ունակություն:
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@vtb.am հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիրնշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք / Սրահի ադմինիստրատոր ք․Երևան /, ինչպես նաև ինքնակենսագրությունը վերնագրել Ձեր անունով և ազգանունով:
Մրցույթի հետագա փուլերում մասնակցության համար կհրավիրվեն այն թեկնածուները, ովքեր առավելագույնը կհամապատասխանեն տվյալ աշխատատեղի պահանջներին:
Մրցակիցների հանդեպ գերակայելու միակ հուսալի
եղանակը նրանցից ավելի արագ սովորելն է:
Արյի դե Գեյզ
Մենք ստեղծում ենք ժամանակակից լուծումներով հագեցած ՈՒսումնական Կենտրոն, որտեղ մեր աշխատակիցները ստանում են այնպիսի ծառայություններ, ինչպիսիք են՝
- Դասընթաց նորեկների համար՝ ‹‹Բարի գալուստ ՎՏԲ Աշխարհ››
- Առաջնորդների զարգացում
- Անձնային աճ
- Քոուչինգ և մենթորինգ
- Վարպետության դասեր Բանկի ղեկավարների կողմից
- Բանկի վառ, պայծառ, արդյունավետ աշխատակիցները կարող են դառնալ ֆունկցիոնալ բիզնես թրեյներներ
- Ժամանակակից բիզնես գրականությամբ հագեցած գրադարանից օգտվելու հնարավորություն:
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Ուսումնական կենտրոնը հնարավորություն է զարգանալու, կատարելագործվելու եւ բարձրացնելու անձնակազմի որակավորումը:
Բարձր որակավորում ունեցող աշխատակիցները եւ նոր գաղափարները Բանկի հաջողակ զարգացման հիմնական պայմաններից են:
Ուսումնական կենտրոնի առաքելությունը մենք տեսնում ենք մեր աշխատակիցների գիտելիքների ձեռք բերման, գործնական հմտությունների զարգացման, համակարծիք թիմ ձևավորելու մեջ, որոնք ուղղված են ի շահ Բանկի եւ հաճախորդների:
Կորպորատիվ ուսուցումը, անշուշտ, արդյունավետ միջոց է անձնակազմի զարգացման և հմտությունների կատարելագործման համար: Կորպորատիվ ուսուցման դրական կողմը հանդիսանում է համակարգվածությունը , որն ուղղված է Բանկի ռազմավարական նպատակներին:
Նորագույն տեխնոլոգիաներին զուգընթաց, Բանկի ամենօրյա կյանքում արագորեն տեղ գտան այնպիսի հասկացություններ, ինչպիսիք են բիզնես-թրեյնինգները, սեմինարները, կոնֆերանսները, վարպետության դասերը, կլոր սեղանները, քոուչինգը և ֆունքցիոնալ թրեյներությունը:
Ուսումնական կենտրոնում աշխատակիցները ոչ միայն անցնում են ուսուցում, այլ նաև կարող են դառնալ թրեյներներ և քոուչեր: Մենք հավատում ենք, որ փորձի և գիտելիքի փոխանցման ամենալավ թրեյներները Բանկի լիդերները են:
Հենց կորպորատիվ ուսուցման եւ կորպորատիվ «ոգու» ձեւավորման միջոցով է շուկայում ստեղծվում մրցակցային առավելության մոդելը՝ հիմնված Բանկի յուրահատուկ կարողությունների վրա:
Ցանկանու՞մ եք աճել և զարգանալ:
Դուք նախաձեռնո՞ղ եք և ձգտու՞մ եք փորձել սեփական ուժերը ու հնարավորությունները բանկային համակարգում:
Պատրա՞ստ եք միանալ պրոֆեսիոնալների թիմին, ուս ուսի աշխատել լավագույնների հետ և դառնալ նրանցից մեկը,
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը պատրաստ է ընձեռել Ձեզ հնարավորություն` մասնագիտական կարիերան սկսելու և զարգացնելու համար:
Աշխատանքը մեզ մոտ երաշխիք է կայունության, նյութական ապահովվածության և մասնագիտական աճի:
Առողջ աշխատանքային միջավայրի ստեղծումը և թիմի բարձր պրոֆեսիոնալիզմի ապահովումը, խրախուսման արդյունավետ համակարգը և աշխատակիցների մասնագիտական զարգացումը մեր առանցքային արժեքներն են, որոնց հիման վրա որոշվում են անձնակազմի հետ աշխատանքի հիմնական ուղղությունները:
Հոգ տանելով մեր աշխատակիցների մոտիվացիայի պահպանման և բարձրացման, ինչպես նաև բարեկեցության ապահովման մասին` մենք տրամադրում ենք`
- Առողջության ապահովագրություն,
- Վարկավորման արտոնյալ պայմաններ,
- Պարգևատրումներ` հիմնված աշխատանքի անհատական գնահատման վրա,
- Մասնագիտական դասընթացներ`ուղղված անձնային և մասնագիտական աճին,
- Ֆինանսական աջակցություն կյանքի տարբեր իրավիճակներում,
- 4 հավելյալ հանգստյան օր` բացի հասանելիք վճարովի արձակուրդից,
- Հավելյալ հանգստյան օր` ծննդյան օրվա կապակցությամբ,
- Հարմարավետ և տեխնիկապես հագեցած աշխատանքային միջավայր,
- Ֆուտբոլային, բասկետբոլային և վոլեյբոլային թիմերում մասնակցություն,
- Տարաբնույթ կորպորատիվ միջոցառումներ:
եթե Դուք`
- Նպատակասլաց եք,
- Պատասխանատու եք,
- Ձեր գործի գիտակն եք կամ ուզում քս դառնալ այդպիսին,
ապա ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը բաց է Ձեզ համար:
Ուշադիր եղեք թափուր աշխատատեղերի մեր հայտարարություններին:
Մենք հավատացած ենք, որ Մեր հաջողության երաշխիքը Մեր անձնակազմն է:
Բաց չթողնե´ք Ձեր հնարավարությունը դառնալ մեր թիմի անդամ:
Ձեր ինքնակենսագրականը կամ լրացված մեր ձևանմուշը ուղարկե´ք hr@vtb.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա դաշտում նշելով հաստիքը, որի համար դիմում եք: